O nás

1+
let
1+
odborníků
1+
spokojených klientů
1
pobočky v ČR
  • Jsme stabilní a zavedená poradenská skupina se sídlem v Praze a s pobočkou ve Zlíně;
  • více než 10 let poskytujeme komplexní advokátní, daňové a transakční poradenství pro střední a malé české firmy;
  • disponujeme profesionálním týmem odborníků s mnohaletou praxí z předních českých a mezinárodních advokátních a daňových kanceláří;
  • klademe důraz na porozumění individuálním potřebám klienta;
  • usilujeme o poskytování komplexních služeb s přidanou hodnotou;
  • náš advokát či poradce je průvodcem po Vaší podnikatelské cestě;
  • hledáme vždy efektivní a praktické řešení vedoucí k Vaší dlouhodobé spokojenosti;
  • námi navrhovaná koncepce se netýkají pouze aktuálních potíží, klienty připravujeme i na potenciální rizika a úskalí, kterých se mohou správnou a včasnou volbou řešení vyvarovat;
  • naším cílem je být spolehlivým životním partnerem Vašeho podnikání;
  • umíme se podívat jinak.

Ať už se na nás obrátíte se zájmem o dlouhodobou komplexní spolupráci, o pomoc s konkrétním projektem, nebo v rámci akutního řešení momentální situace, můžete si být jistí, že se Vám budeme věnovat s maximální péčí.

Jak probíhá spolupráce s námi?

Jaké jsou naše sazby?

Cena našich služeb je s klientem dohodnuta individuálně s ohledem na rozsah a povahu právní či daňové služby, a zejména s ohledem na požadavky a situaci klienta. Naše služby účtujeme nejčastěji v hodinové sazbě, rádi nabídneme také pevné, podílové či paušální sazby při dlouhotrvající spolupráci.

Odměna za poskytnuté právní služby může být s klientem dohodnuta zejména jako odměna:

  • hodinová,
  • pevná, paušální za komplex dodaných služeb,
  • podílová (tzv. success fee) v závislosti na úspěchu klienta ve věci,
  • pravidelná paušální při dlouhotrvající spolupráci.

Naše služby nejčastěji účtujeme v hodinové sazbě. Fakturace probíhá zpravidla na konci kalendářního měsíce nebo při skončení fáze projektu. Splatnost faktur je 14 dní a v některých případech je vyžadována zálohová platba. Paušál na nepřímé náklady činí 5 % z fakturované částky.

Abychom efektivně a dlouhodobě dosahovali našich cílů, je nutné, abychom v SAMAKu sdíleli základní hodnoty a principy a řídili se jimi. Za tím účelem jsme formulovali následujících 7 základních principů, které definují naši firemní kulturu, hodnoty a strategii. Tyto principy by měly být známé a respektované všemi členy týmu, bez ohledu na jejich pozici, úroveň nebo obor.

1. Maximální orientace na klienta

Naším cílem je být maximálně pro-klientsky orientovanou poradenskou firmou na trhu se zaměřením na kvalitu, cenu a spokojenost klienta. Orientujeme se na individuální potřeby klienta, otevřeně komunikujeme s klientem,jednáme s klientem proaktivně a inovativně, budujeme s klientem respekt a důvěru. Snažíme se předvídat, co klient potřebuje, nebo co by mohl potřebovat v budoucnosti, a nabídnout mu to včas a za přiměřenou cenou. Neslibujeme nic, co nemůžeme splnit, a plníme to, co slíbíme. Neustále zvyšujeme kvalitu našich služeb, a tím i hodnotu, kterou poskytujeme našim klientům. Nasloucháme zpětné vazbě našich klientů a snažíme se ji zohlednit v našem dalším jednání. Chceme, aby naši klienti byli s námi spokojeni a doporučovali nás dál.

2. Díváme se jinak

Nespokojíme se s průměrem a rutinou. Díváme se jinak na svět, na naše klienty, na naše služby, na sebe a na naši firmu. Hledáme nové příležitosti, výzvy a zlepšení. Jsme kreativní, flexibilní a přizpůsobiví. Toužíme poznávat nové věci, zkoušet nová řešení, propojovat naše poradenské obory, jednat rychle a efektivně na měnící se podmínky a požadavky a minimalizovat plýtvání zdroji a maximalizovat hodnotu pro klienty. Řídíme se filozofií Day 1 Culture, která nás motivuje k tomu, abychom o každém dni přemýšleli, jako by to byl první den SAMAKu, tedy s nadšením, zvědavostí, otevřeností a odvahou. Nic není dané, vše je možné.

3. Jeden tým & jeden odpovědný

Jsme partou spolupracujících profesionálů, která přitahuje výjimečné lidi, kteří se chtějí podílet na poskytování výjimečného servisu. Náš úspěch je založen na tom, že pracujeme jako jeden tým, který sdílí společnou vizi, misi a hodnoty. Chceme být nejlepší v tom, co děláme, a to vyžaduje spolupráci a vzájemnou podporu. Ačkoliv každý má v týmu svou jedinečnou roli a individuální odpovědnost za výsledek, očekáváme, že jej bude tým aktivně a v dobrém úmyslu podporovat s cílem dosáhnout stanoveného výsledku. Nemyslíme si, že je naše práce hotová, když splníme jen svůj úkol, ale snažíme se pomoci i ostatním kolegům, abychom dosáhli společného cíle. Neakceptujeme alibismus, kdy místo snahy špatným věcem zabránit, se hledají důvody, jak se odpovědnosti zbavit, nebo ji svalit na někoho jiného. Nevymlouváme se na okolnosti, chyby nebo nedostatky, ale hledáme řešení a přebíráme iniciativu.

4. Otevřená komunikace a společný cíl

Očekáváme aktivní účast a otevřenou a upřímnou diskusi při hledání nejlepších řešení. Každý z nás má právo vyjádřit svůj názor a obhajovat ho. Oceňujeme diskusi, kritické myšlení, odlišné pohledy a konstruktivní nesouhlas. Nepředstíráme, že souhlasíme s něčím, s čím ve skutečnosti nesouhlasíme. Na druhou stranu, očekáváme, že každý udělá maximum pro realizaci přijatého řešení a všichni potáhneme za jeden provaz. Tento princip platí, bez ohledu na to, zda rozhodnutí učinilo vedení firmy, nebo vedoucí týmu nebo nadřízený.

5. Profesní růst

Neustále se vzděláváme a sledujeme změny v legislativě, analyzujeme tržní trendy a využíváme nejmodernější technologie, abychom byli schopni nabídnout našim klientům aktuální, relevantní a přidanou hodnotu. Rozvíjíme svoje dovednosti, znalosti i odborný pohled. Nebojíme se zapojovat do veřejných diskusí, prezentovat svoje pohledy, připravovat články. Organizujeme svůj čas tak, abychom měli přehled o trendech a využíváme příležitosti posouvat své znalosti a dovednosti.

6. Podíl na ekonomickém úspěchu SAMAKu

Fairový podíl na ekonomickém úspěchu SAMAKu je předpokladem úspěchu SAMAKu i spokojeného pracovního prostředí v SAMAKu. Každý je hodnocen a odměňován v souladu s tím, jak přispívá k růstu a ziskovosti SAMAKu. Očekáváme, že všichni budeme usilovat o neustálé zlepšování svých dovedností, znalostí a kompetencí a že budeme využívat příležitosti k osobnímu a profesnímu rozvoji, které SAMAK nabízí. Chceme být hrdí na to, že jsme součástí SAMAKu a že se můžeme podílet na jeho úspěchu.

7. Touha vítězit

Touha vítězit je jedním z našich klíčových principů, který vede k úspěchu SAMAKu. Za úspěch považujeme dlouhodobý a udržitelný růst SAMAKu, zlepšování se a spokojené klienty. Vítězství nám přináší nejen radost z práce, osobní uspokojení a prestiž, ale v neposlední řadě i ekonomickou odměnu. To vyžaduje od každého z nás chuť a touhu zvítězit, sebedůvěru, že to dokážeme, a odmítnutí průměrnosti.

SAMAK spolupráce

Kariéra

Podívejte se na naše volné pozice

Naše advokátní kancelář v Praze hledá nového kolegu/kolegyni. Advokátní kancelář je součástí české poradenské skupiny se zaměřením na právní, daňové, účetní a transakční poradenství pro střední a malé firmy.  Pro klienty zajišťujeme mimo jiné restrukturalizace jejich podnikání, podporu v podnikání, akvizice a financování, nastavení rodinného podnikání a další služby. Pro doplnění týmu hledáme advokáta/ku s předchozími zkušenostmi z oblasti korporátního práva a M&A, který již podobnou oblast vykonával jako koncipient či paralegal anebo zahájil samostatnou činnost a rád by využil možnosti připojení k větší skupině.

Koho hledáme a co očekáváme?

  • předchozí zkušenosti v oblasti korporátního práva a M&A;
  • po zaškolení schopnost analytického a pragmatického myšlení a jisté úrovně samostatnosti;
  • znalost alespoň jednoho světového jazyka (AJ nebo NJ vítána);
  • komunikativnost a cit pro obchodní jednání a komunikaci s klienty;
  • touhu dělat práci, která dává smysl a kde je možné přinášet konstruktivní někdy i odvážná řešení;
  • v případě vlastní klientely zájem o jejich rozvoj.

Co můžeme nabídnout?

  • trvalou spolupráci a marketingovou podporu;
  • nadstandardní finanční ohodnocení, bez horní hranice;
  • flexibilní pracovní dobu;
  • příjemné kancelářské prostory na Praze 1, včetně sdíleného parkování;
  • přátelský kolektiv, firemní teambuildingy, vzdělávání a další benefity;
  • nástup možný IHNED.

Přemýšlíte o nové výzvě a kariérní změně? Baví Vás vyjednávat, prezentovat, hledat společná řešení či hájit případy u soudu nebo správního orgánu? Budeme rádi, pokud nám o sobě dáte vědět zasláním životopisu a několika vět o aktuálním nastavení na e-mailovou adresu: hr@samak.cz.

HR tým poradenské skupiny SAMAK

Poradenská skupina SAMAK hledá nového kolegu/kolegyni na pozici účetní senior do účetní a daňové kanceláře SAMAK TAX s.r.o.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Zpracování kompletního podvojného účetnictví včetně DPH, včetně měsíčních, kvartálních a ročních účetních závěrek klientů z různých oborů podnikání
  • Zpracování mzdové agendy, včetně výkazů a hlášení
  • Zpracování ad-hoc zpráv pro klienty, aktivní komunikace s klientem
  • Přípravné práce na přiznání k daním z příjmu PO a FO
  • Komunikace s úřady
  • Příprava podkladů pro daňové poradce (rešerše, výstupy z účetnictví pro další zpracování apod.)
  • Komunikace s daňovými poradci a dalšími členy poradenské skupiny

Jaký by měl být Váš profil?

  • SŠ/ VŠ ekonomického směru
  • Zkušenosti s kompletním zpracováním účetnictví a mzdové agendy
  • Prokazatelná praxe v účetnictví min. 3 roky
  • Znalost účetní a daňové legislativy
  • Znalost MS Office
  • Angličtina na komunikační úrovni
  • Samostatnost, zodpovědnost a chuť učit se nové věci
  • Komunikativnost a proklientský přístup

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Práci na HPP a odpovídající finanční ohodnocení (v případě zájmu možná spolupráce i na IČ)
  • Nástup ihned nebo dle dohody
  • Firemní benefity ( 5 týdnů dovolené, teambuildingové aktivity, občerstvení, stravenkový paušál, sdílené parkování,…)
  • Přátelské a neformální prostředí
  • Flexibilní pracovní doba
  • Kancelář v centru Prahy nebo v centru Zlína
  • Zázemí stabilní poradenské skupiny

Budeme rádi, pokud nám o sobě dáte vědět zasláním Vašeho životopisu a několika vět o Vás na e-mailovou adresu: hr@samak.cz.

HR tým poradenské skupiny SAMAK

Poradenská skupina SAMAK, se sídlem v Praze, rozšiřuje tým a hledá nové kolegy na pozici advokátní koncipient/koncipientka do kanceláře v centru Prahy.

V naší advokátní kanceláři získáte komplexní přípravu na roli advokáta. Nabízíme pestrou a zajímavou práci v různých právních oblastech jako je obchodní, občanské právo, nemovitosti, restrukturalizace a insolvence, sporná agenda a další.

Požadovaný profil

  • Hledáme spolehlivého kolegu, který se nebojí práce na komplexních projektech se seniorními advokáty.
  • Kolegu s proaktivním přístupem, samostatností, pečlivostí a zodpovědností
  • Kolegu se zájmem o právo, legislativu a vše, co s tím souvisí, s chutí posouvat sebe i být součástí dynamického kolektivu
  • Výbornou znalostí českého jazyka a práce na PC (pokročilá znalost MS Office)
  • Znalost jednoho světového jazyka výhodou (preferována AJ, NJ)

Nabízíme

  • Plný úvazek, kancelář v centru Prahy
  • Flexibilní pracovní doba
  • Mzda 30 – 45 tis. Kč, dle zkušeností a znalostí
  • Přátelský kolektiv, firemní teambuildingy
  • Odborná školení
  • Občerstvení na pracovišti
  • Předpokládaný kariérní růst do pozice advokáta
  • Nástup možný ihned

Zaujali jsme Vás? Budeme rádi, pokud nám o sobě dáte vědět zasláním Vašeho životopisu a několika vět o Vás na e-mailovou adresu: hr@samak.cz.

HR tým poradenské skupiny SAMAK

Poradenská skupina SAMAK, kancelář v Praze, doplňuje své řady na pozici právní asistent.

Náplň práce

  • Přímá spolupráce s advokáty a spolupodílení se na řešení klientských požadavků
  • Rešerše a právní analýzy zadané problematiky (práce s aktuálními právními předpisy, judikaturou, komentáři)
  • Příprava vyjádření a přípisů soudům, orgánům státní správy, samosprávy a dalším institucím
  • Přímá komunikace s klienty, soudy, orgány státní správy, samosprávy a dalšími institucemi
  • Příprava základních klientských dokumentů, smluv, plných mocí
  • Příležitostné zajištění pochůzek (soudy, notář, Czech POINT, klienti)
  • Kontrola nabytí právní moci a vykonatelnosti soudních nebo správních rozhodnutí
  • Podání exekučních návrhů, přihlášek pohledávek do insolvenčního řízení, dědického řízení a dražeb
  • Příjem a odesílání datové pošty, spolupráce na administrativním zpracování
  • Spolupráce s recepcí a další činnosti dle zadaných požadavků

Požadovaný profil

  • Ideálně vysokoškolské studium v oblasti práva nebo veřejné správy (min. středoškolské vzdělání s maturitou)
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a loajalitu
  • Zájem o právo, legislativu a vše, co s tím souvisí, chuť se dál zdokonalovat a vzdělávat
  • Výbornou znalost českého jazyka a práce na PC
  • Znalost jednoho světového jazyka výhodou (preferována EN, DE)
  • Předchozí zkušenost na obdobné pozici výhodou

Nabízíme

  • Práci na částečný úvazek v centru Prahy v multioborové poradenské skupině, jejíž nedílnou součástí je advokátní kancelář
  • Pracovní dobu dle dohody s ohledem na studijní povinnosti
  • Přátelský kolektiv, firemní teambuildingy
  • Odměna dle dosažených zkušeností
  • Kariérní růst na pozici koncipienta

 

Zaujali jsme Vás? Budeme rádi, pokud nám o sobě dáte vědět zasláním Vašeho životopisu s několika větami o Vás na e-mailovou adresu: hr@samak.cz . Nástup je možný dle dohody.

HR tým poradenské skupiny SAMAK

Jsme česká poradenská skupina s pobočkami v Praze a ve Zlíně, zaměřující se na komplexní poradenství pro české střední firmy.  Pro klienty zajišťujeme mimo jiné restrukturalizace jejich podnikání, akvizice či mezigenerační obměny firem. Do naší kanceláře proto hledáme business analytika se znalostí oceňování a orientací ve finančních výkazech.

Hlavní náplň práce:

  • Práce s finančními výkazy společností, zpracování ekonomických otázek a kalkulací škod pro soudní spory
  • Spolupráce při oceňování podniků a vyhodnocování jejich efektivity
  • Práce s odbornými databázemi a sledování aktuální situace na M&A trhu
  • Zpracování znaleckých posudků a valuačních reportů v oblasti ocenění podniků a nehmotných aktiv pro investory a zajímavé klienty
  • Projektové řízení vstupu nových investorů při prodeji firem
  • Komunikace s klienty i uvnitř týmu
  • Tvorba odborných článků a zpracování tržních reportů

Naše představa o Vás:

  • VŠ ekonomického vzdělání, výhodou zaměření studia na oceňování
  • Důležitá je znalost valuačních metod a orientace v účetních výkazech
  • Praxe v controllingu, finanční analýze nebo auditu
  • Znalosti MS Office (primárně MS Excel na pokročilé úrovni, MS Word pro zpracování reportů a PowerPoint pro přípravu prezentací)
  • Výborné analytické, komunikační a organizační schopnosti, pečlivost a selský rozum.
  • Pokročilá finanční angličtina
  • Zkušenost s analýzou a interpretací komplexních dat
  • Prezentační a komunikační dovednosti, schopnost komunikovat s klienty a psát písemné výstupy.
  • Chuť a zájem pracovat na zajímavých projektech v oblasti oceňování podniků a M&A poradenství

Nabízíme:

  • Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
  • Týden dovolené navíc, notebook, mobilní telefon a další benefity
  • Kancelář v centru Prahy nebo ve Zlíně s možností sdíleného parkování
  • Přátelský kolektiv, firemní teambuildingy, 1x měsíčně neformální setkání s kolegy po práci
  • Podpora seniorních kolegů a pocit, že v tom nejste sám
  • Pestrá práce, možnost účastnit se odborných konferencí a jiných zajímavých akcí
  • Nástup možný ihned
  • Práce na plný úvazek (možné HPP i IČO)

 

Zaujali jsme Vás? Budeme rádi, pokud nám o sobě dáte vědět zasláním Vašeho životopisu s několika větami o Vás, na e-mailovou adresu: hr@samak.cz .

HR tým poradenské skupiny SAMAK

Jsme česká poradenská skupina s pobočkami v Praze a ve Zlíně, která se zaměřuje na právní, daňové, účetní a transakční poradenství pro české střední a malé firmy.  Pro klienty zajišťujeme mimo jiné restrukturalizace jejich podnikání, akvizice a financování a další služby. Pro doplnění týmu hledáme seniorního advokáta se zkušenostmi primárně z oblasti korporátního práva a M&A, který již nechce působit samostatně.

Koho hledáme?

  • Seniorního kolegu, který má víceleté zkušenosti s korporátním právem a M&A.
  • Předpokládáme samostatnost, zkušenosti s vedením týmu, schopnost analytického a pragmatického myšlení a rozhodování.
  • Znalost alespoň jednoho světového jazyka (ideálně angličtina, další jazyk vítán).
  • Zkušenosti s projektovým řízením.
  • Přínos vlastní klientely umíme ocenit.

Co nabízíme?

  • Nadstandardní finanční ohodnocení
  • Spolupráce na projektech s daňovými a transakčními specialisty
  • Flexibilní pracovní doba
  • Příjemné kancelářské prostory na Praze 1 nebo ve Zlíně, včetně sdíleného parkování
  • Přátelský kolektiv, firemní teambuildingy, občerstvení na pracovišti
  • Možný kariérní postup mezi partnery
  • Odborná školení a další benefity
  • Nástup dle dohody

Přemýšlíte o změně aktuálního nastavení? Potkejte se s námi a pobavme se, jak posunout Vaši kariéru dále. Budeme rádi, pokud nám o sobě dáte vědět zasláním životopisu a několika vět o aktuálním nastavení na e-mailovou adresu: hr@samak.cz.

HR tým poradenské skupiny SAMAK

Poradenská skupina SAMAK hledá nového kolegu/kolegyni na pozici daňový poradce do společnosti SAMAK TAX s.r.o.

Náplň práce:

  • Poskytování komplexní podpory a konzultací v oblasti daňového poradenství
  • Koordinace daňové agendy a kontrola postupů pro daňové povinnosti
  • Zpracování či revize daňových přiznání pro klienty a výpočet daňové povinnosti (zejména k dani z příjmů právnických osob)
  • Účast na projektech v oblasti akvizic/M&A, realizace daňových due diligence, transakční poradenství apod.; včetně možnosti samostatného řízení projektů
  • Spolupráce s ostatními poradci SAMAK poradenské skupiny, zejména zástupci advokátní kanceláře
  • Zpracování daňově-obchodních nabídek, participace na daňově-obchodních aktivitách skupiny SAMAK

Požadovaný profil

  • VŠ ekonomického směru se zaměřením na účetnictví a daně
  • Licence daňového poradce KDP ČR
  • Prokazatelná praxe v poskytování daňového poradenství, min. 5 let
  • Znalost českého daňového systému, zejména v oblasti daně z příjmů a DPH
  • Orientace v účetní oblasti, zejména využití účetních výstupů pro daňovou práci a sestavení účetních závěrek
  • Angličtina na dobré komunikační úrovni, znalost němčiny je výhodou
  • Analytické myšlení, tvůrčí myšlení, schopnost formulovat kvalifikované závěry
  • Profesionální znalost českého jazyka, profesionální a příjemné vystupování
  • Schopnost dotahovat věci do konce, preciznost
  • Aktivní zájem o obor, vysoká úroveň samostatnosti a spolehlivosti
  • Vlastní klientela výhodou

Nabízíme:

  • Zajímavou práci a odpovídající finanční ohodnocení
  • Akviziční odměny
  • Vzdělávání a odborný růst
  • Přátelské a neformální prostředí firmy „rodinného typu“
  • Flexibilní pracovní doba s možností práce z domova (podstatná je kvalita odvedené práce a spokojenost klienta)
  • Kancelář v centru Prahy nebo v centru Zlína

Místo pracoviště: centrum Prahy

Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO), na plný úvazek (spojení klientely)

Finan. ohodnocení: dle dohody, % z fakturace klientům

Zaujali jsme Vás? Budeme rádi, pokud nám o sobě dáte vědět zasláním Vašeho životopisu s několika větami o Vás na e-mailovou adresu: hr@samak.cz . Nástup je možný dle dohody.

HR tým poradenské skupiny SAMAK

close ribbon