Dovolte nám Vás pozvat na první workshop v roce 2024!
Téma workshopu zní „Jak souvisí problematika benefitů s řešením psychosociálních rizik a hodnocením psychické náročnosti pracovních pozic?“, a ještě další jak „chránit“ zaměstnance před syndromem únavy vyhoření a dalšími psychickými indispozicemi, které s sebou přinášejí zhoršenou koncentraci, vztahové problémy, prokrastinaci, zvýšenou neuroticitu někdy doprovázenou úzkostmi až depresemi a dalšími projevy.
Termín: 11. ledna 2024
Čas: 9:00 – 11:00 hodin (registrace 8:45 – 9:00)
Místo: WorkLounge Diamant, Václavské náměstí 3, Praha 1
Na akci se můžete registrovat ZDE
Obsah workshopu:
Představíme vám modely, které vedou k eliminaci psychosociální zátěže plynoucí z pracovních pozic a jak nápravnými opatřeními tedy prevencí můžete řešit problematiku nedostatečných benefitů tak, aby tyto náklady byly daňově uznatelné.
Benefity, řešení psychosociálních rizik a hodnocení psychické náročnosti pracovních pozic vstupují do společného dialogu. Psychická zátěž v pracovním prostředí patří mezi sledované a hodnocené faktory práce a pracovních podmínek. Časový tlak a intenzita práce, práce v třísměnném a nepřetržitém pracovním režimu, noční práce, práce vykonávané na dislokovaných pracovištích spojené se sociální izolací, šikana, mobbing a další problémy ve vztazích na pracovišti – to jsou některé z faktorů ovlivňujících kategorii pracovních míst.
Na workshopu tak s vámi probereme možnosti eliminace těchto rizik i to, jaká řešení lze zahrnout do benefitů, aby náklady na ně byly daňově uznatelné. Současně se zaměříme na home office jako rizikový faktor, a jeho potenciální negativní vliv na psychosociální pohodu zaměstnanců. Přineste své zkušenosti a otázky a společně hledejme optimální cesty ke zlepšení pracovního prostředí a benefitního balíčku pro podporu psychické pohody ve vaší organizaci.
Diskutovat s vámi bude zkušená psycholožka a soudní znalkyně s 30letou praxí PhDr. et Mgr. Iva Moravcová a Ing. Iva Prokopová, MBA, která je specialistkou na ISO normy a je externí auditorkou certifikačního orgánu. Součástí diskuze budou i daňový poradce Ing. Petr Kchimel, který podrobně vysvětlí téma zaměstnaneckých benefitů a advokátka Mgr. Olga Vávrová, která představí platnou právní úpravu pro home office. Těšíme se na bohatou a interaktivní diskuzi, která nám umožní prozkoumat tyto klíčové aspekty pracovního prostředí a benefitních programů.